.

ΠΕΡΙ ΓΑΜOY MAΡΤΥΡΙΕΣ (και όχι μόνο)

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Η ζωή είναι ωραία

Πιστεύω στους αγγέλους

γιατί στη λύπη μου δίνουν χαρά.

Με σκέπασαν με τα χρυσά τους φτερά

για να μη σκοτωθώ

στο μεγάλο σεισμό.

Τον κάθε καημό

όταν προσευχηθώ

μεταφέρουν στου Θεού το θρόνο.

Σε κάθε πόνο

με σκεπάζουν για να μην απελπιστώ.

Κι αφού με δάκρυα καθαριστώ

γεμίζουν με ειρήνη

την ψυχή.

Στην προσευχή

μου δίνουν γαλήνη.

Όταν με λάθη πέφτω χαμηλά

με τη μετάνοια με σηκώνουν ψηλά.

Μου δείχνουν του παραδείσου την ομορφιά

όταν ο ουρανός της καρδιάς μου έχει συννεφιά.

Όταν είμαι μόνος με πιάνουν απ’ το χέρι

και μου κρατάνε συντροφιά.

Σαν το απαλό αγέρι

μου δροσίζουν την καρδιά

τόσο γλυκά

και στοργικά

όπως κρατάει το παιδί της η μητέρα

στην αγκαλιά της όταν κλαίει.

Μου θυμίζουν τις ευεργεσίες του Θεού Πατέρα.

Γι’ αυτό σε κάθε δοκιμασία η ψυχή μου λέει:

“Θεέ μου, σ’ ευχαριστώ.