.

ΠΕΡΙ ΓΑΜOY MAΡΤΥΡΙΕΣ (και όχι μόνο)

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Το πιο εμπνευσμένο προσκλητήριο γάμου!


Στην εφημερίδα Sun δημοσιεύθηκε το προσκλητήριο γάμου της Lily Allen και του Sam Cooper, οι οποίοι θα ανταλλάξουν όρκους στις 11 Ιουνίου.

Οι δυο τους στο φωτομοντάζ της πρόσκλησης οδηγούν ένα τρακτέρ κάπου στην Αγγλική ύπαιθρο, ενώ η Lily δείχνει να έχει πάρει κάποια... κιλάκια παραπάνω!

Η τραγουδίστρια εκνευρίστηκε πάρα πολύ που η πρόσκληση έφτασε στα χέρια της Sun και ξέσπασε στο twitter της: «Όποιος μ… έστειλε την πρόσκλησή μου στον τύπο, δεν είναι πια καλεσμένος και καλά θα κάνει να μας κάνει τη χάρη να μείνει σπίτι του!»

Χθες η δημοφιλής τραγουδίστρια μίλησε για πρώτη φορά για την σοβαρή περιπέτεια που είχε με την υγεία της πριν από λίγους μήνες. Η 25χρονη Lily με δάκρυα στα μάτια είπε πως παραλίγο να πεθάνει. «Νιώθω πολύ τυχερή που κατάφερα να ζήσω μετά από αυτή την τόσο σοβαρή λοίμωξη που έπαθα αφού έχασα το μωρό μου. Πλέον έχω αλλάξει σαν άνθρωπος και δεν γκρινιάζω πια. Ευχαριστώ τον Sam και την οικογένειά μου που ήταν δίπλα μου!»