.

ΠΕΡΙ ΓΑΜOY MAΡΤΥΡΙΕΣ (και όχι μόνο)

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Λόγια αγάπης

  • Σαν αγαπιούνται δυο καρδιές, πολλές χαρές θωρούνε, τσι πίκρες και τα βάσανα με θάρρος ξεπερνούνε.
  • Καρδιά που ξέρει να αγαπά, ποτέ δεν μετανιώνει, γιατί με τέχνη το κρατεί τσ” αγάπης το τιμόνι.
  • Ο έρωτας είναι γνωστό, δεν έχει μέσες λύσεις, ή αγαπάς όπως εγώ ή πρέπει να χωρίζεις.
  • Καρδιά που δεν αγάπησε κι έρωτα δεν ησθάνθει, είναι πηγή δίχως νερό, μπαξές με δίχως άνθη.
  • Βασίλισσα μοναδική στου νού μου το παλάτι, που” χεις τη σκέψη σύμβολο και το κορμί μου εργάτη.
  • Μέτρησα τ” άστρα τ” ουρανού, αλλά μου λείπει ένα φαίνεται πως δεν μέτρησα αγάπη μου εσένα.
  • Το σ” αγαπώ να σου το πω φοβάμαι και διστάζω, άσχετα που το μαρτυρούν στιγμές που σε κοιτάζω.
  • Έχεις καρδιά που ο Θεός δεν έχει πλάσει άλλη, να τα” χει τοσανά πολλά τα πλούτη και τα κάλλη.
  • Στο μονοπάτι της ζωής πιασμένοι χέρι χέρι, βαδίζουμε κι είναι η ζωή αιώνιο καλοκαίρι.
  • Εσύ μου κάνεις τη ζωή χαρούμενη κι ωραία, εσένα θέλω αγάπη μου παντοτινή παρέα.
  • Δεν θέλω να τα ξαναδώ τα μάτια σου κλαμένα, πες μου τονε τον πόνο σου να κλαίω εγώ για σένα.
  • Πιο εύκολο μου φαίνεται τ” αστέρια να μετρήσω, παρά τα μάτια σου τα δυο να τα ξελησμονήσω.
  • Τα μάτια σου τα γαλανά με έχουνε ζαλίσει και μεθυσμένος περπατώ σ” Ανατολή και Δύση.
  • Κι ο ουρανός κι η θάλασσα κι όλα τσι γης τα μέρη, το μαρτυρούν πως σ” αγαπώ και θα σε κάνω ταίρι.
  • Ωσάν τα κρίνα του αγρού που την βροχή ποθούνε, έτσι ποθούν τα μάτια μου τα μάτια σου να δούνε.
  • Δεν φτάνει μόνο μια καρδιά, ήθελα να” χω κι” άλλη και με τις δυο να σ” αγαπώ και λίγο θα” ναι πάλι.
  • Να μην ζητάς απ” τη ζωή πλούτη για να σου δώσει, να της ζητήσεις μια καρδιά που να μη σε προδώσει.
  • Μάτια του έρωτα βαστάς και φρύδια του πολέμου και με τα δυο με πολεμάς και με νικάς Θεέ μου.
  • Είσαι για μένα η χαρά το νόημα του κόσμου, ζωή δεν θέλω ούτε λεπτό χωρίς εσένα φως μου.
  • Πολύ ψηλά στον ουρανό λάμπουνε τα αστέρια, μα το δικό σου συνεχώς λάμπει στα δυο μου χέρια.
  • Υπάρχουν θάλασσες, στεριές, ήλιοι, φεγγάρια, αστέρια, μα εγώ προτίμησα να ζώ σκλάβος στα δυο σου χέρια.
  • Είναι μεγάλος θησαυρός, μικρή μου η καρδιά σου, χαρά σ” αυτόν που η μοίρα του γράφει να ζεί κοντά σου.
  • Το ξέρεις πως σε αγαπώ, μην με ρωτήσεις πόσο, γιατί δεν έχω τη σωστή απάντηση να δώσω.
  • Μη φοβηθείς αν αισθανθείς κάτι στο μάγουλό σου, η αγάπη μου είναι που ζητά ένα χαμόγελό σου.
  • Τα δυο σου μάτια μοιάζουνε μ” ένα ζευγάρι άστρα και μου φωτίζουν την ζωή αγγελοξελογιάστρα.
  • Δότης θα γίνω της καρδιάς να μην ταφεί στο στο χώμα, να ζεί αυτή να σ” αγαπά και ας είναι σ” άλλο σώμα.
  • Όταν στον Άδη κατεβώ και το κορμί μου κλείσω, τότες και εγώ αγάπη μου θα σε ξελησμονήσω.
  • Θα σου την δώσω την καρδιά για να” χεις δυο κυρά μου, όταν θα στεναχωρηθείς να κλαίς με την δικιά μου.
  • Τα μάτια σου ολόλαμπρα με γέμισαν ζωή, νιώθω ξανά όλο χαρά γελάω σαν παιδί.
  • Χωρίς να κάνω τίποτε και δίχως να σου φταίξω, έκλεισες φως μου την καρδιά και μ” άφησε απ” έξω.
  • Νερό δεν σβήνει την φωτιά π” άναψες στο κορμί μου, πάνω στα χέρια σου κρατάς θάνατο και ζωή μου.
  • Συ μ” έμαθες πως αγαπούν, πως πίνουν, πως γλεντούνε μάθαμε τώρα δυο καρδιές πως ζούν σαν χωριστούνε.
  • Δεν περιμένω πια χαρές σαν έχασα εσένα, έσβησε ο ήλιος που έλαμπε παντοτεινά για μένα.
  • Όσο η θάλασσα η πλατιά θα μ” έχει μακριά σου, το μόνο που θα σκέφτομαι θα” ναι η αγκαλιά σου.
  • Πληγές όπου δεν γιαίνουνε μ” άφηκε ο έρωτάς σου, όμως θ” αλλάξουν οι καιροί και θα καεί η καρδιά σου.
  • Σαν το μεταξωτό πανί ήταν τα δυο σου χέρια, όμως γινήκανε σπαθιά και δίκοπα μαχαίρια.
  • Με συντροφιά τα βάσανα που μου” δωσες θα ζήσω, κάτι απο σένα” ναι κι αυτά γι” αυτό θα τα κρατήσω.
  • Τον ήλιο βλέπαμε μαζί σαν έπεφτε στη δύση κι ευχόμασταν η αγάπη μας ποτέ της να μην σβήσει.
  • Σε βλέπω κάθε μου βραδιά μέσα στα όνειρά μου, μα σαν προβάλλει η αυγή σε χάνω απο μπροστά μου.
  • Δυο περιστέρια όμορφα παίζανε στην αυλή μου, θυμήθηκα τα χάδια σου και ράγισε η ψυχή μου.
  • Δυο λόγια μόνο θα σου πω πριν φύγεις και μ” αφήσεις, σκέψου πως είναι δύσκολο φωλιά να ξαναχτίσεις.
  • Κομμάτια μου” κανες την καρδιά μα δεν παραπονούμε, και τα κομμάτια θα γενούν καρδιές να σ” αγαπούνε.
  • Η λευτεριά βασίλειο κι η παντρειά καδένα, διάλεξε αγαπημένη μου από τα δυο το ένα.
  • Μ” άλλον να σε παντρέψουνε δεν θα το επιτρέψω, σκάλα θα πάρω και σκοινί και θα” ρθω να σε κλέψω.