.

ΠΕΡΙ ΓΑΜOY MAΡΤΥΡΙΕΣ (και όχι μόνο)

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Νεσχάν Μουλαζίμ: «Σκέφτομαι να βαφτιστώ χριστιανή ορθόδοξη»

Συνέντευξη στο περιοδικό ΕΓΩ παραχώρησε η Νεσχάν Μουλαζίμ και μεταξύ άλλων αποκάλυψε πως σκέφτεται να βαφτιστεί χριστιανή ορθόδοξη.
Το γνωστό μοντέλο από την Τουρκία, που πιστεύει στη μουσουλμανική θρησκεία, δήλωσε στο εβδομαδιαίο περιοδικό: «Του χρόνου θέλω να παντρέψω ένα πολύ αγαπημένο φιλικό ζευγάρι. Λόγω της θρησκείας μου όμως, δεν μπορώ να παραστώ ως κουμπάρα στην εκκλησία. Σκέφτομαι πάρα πολύ σοβαρά να βαφτιστώ χριστιανή ορθόδοξη».
Η Νεσχάν Μουλαζίμ ακόμη δεν δίστασε να μιλήσει και για τον ρατσισμό που έχει δεχτεί κατά καιρούς εξαιτίας της καταγωγής της.
«Κάποιοι από ό,τι έχω καταλάβει δεν θέλουν να αλλάξει η σχέση ανάμεσα στις 2 χώρες. Εγώ δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία. Θυμάμαι όταν είχα πρωτοέρθει και είχα πάει σε μια εκδήλωση για τη φιλία των δυο λαών με είχε σοκάρει πως κάποιοι αντιδρώντας σε αυτήν την πρωτοβουλία, έκαιγαν τούρκικες σημαίες», εξήγησε.

 Aν είναι αλήθεια αυτό που διαβάζουμε για την κα που θέλει να γίνη "ορθόδοξη Χριστιανή",ας μου επιτραπή να σχολιάσω ότι,αν ο λόγος είναι να γίνη κουμπάρα,όπως αναφέρει ,δεν θεωρείται σοβαρός λόγος .Διότι δεν αλλάζει κανείς την πίστι του για σκοπιμότητες της καθημερινότητος.Αν όμως αγάπησε το Χριστό ,ως αληθινό Θεό και επιθυμεί να γίνη Χριστιανή γι΄αυτό και να ζήση μια άλλη ζωή πού προσφέρει ο Χριστιανισμός,νά είναι ευλογημένο.Πρέπει όμως να το ξεκαθαρίση μέσα της και να αποφασίση τί θέλει χωρίς επιπολαιότητα.